Vegan-tooted poest

Vegan

Oma valiku olen ma teinud ise – et keskenduda taimsele toidule ja panustada seeläbi parema maailma tekkimisse. See on mu vaba valik ning olen seetõttu ka arvestanud sellega, et ega mu elu lihtsamaks ei muutu. Söömisega on vähemalt esialgu rohkem muresid, sest kõike lihtsalt enam suhu pista ei saa. Aga õnneks on mul kauplustest järjest enam võimalik valida kaupasid, mis elu lihtsamaks teevad. Tegelikult on see üldine trend, et nn “nišitoitumine” saab järjest levinumaks ning kui minul on veel lihtne ise oma taimetoiduasja ajada, siis eriti oluline on see loomulikult neile, kellel pole valikut – inimesed, kes peavad toidus vältima laktoosi või gluteeni näiteks. Õnneks on seda taibanud ka kaupmehed.

Nüüd siis aga teema juurde, mis mind seda postitust kirjutama ajendas. Nimelt leidsin mõned päevad tagasi meediast uudise, mille pealkiri kõlas järgnevalt: “Eesti veganite Jamie Oliver ehk Sandra Vungi lõi oma tootesarja”. Loomulikult on see nimi tuttav mitte ainult taimetoitlastele, vaid ka paljudele teistele kokandusest huvitatutele ja see kutsuski mind postitust lugema.

Ma ise pole kahjuks veel õigesse poodi jõudnud (selleks peab leidma üles mõne Mahemarketi), kuid püüan seda lähipäevil teha. Nii palju on siiski teada, et valida saab kolme toote vahel: kakao-apelsiniküpsised, kaera-õunaküpsised ja maapähkli-porgandibrownied. Hinnad on neil sellised nii ja naa, sest 200 g karbi eest tuleb käia välja kuni 3€.

Leave a comment